Logo Kepware - hlavička

Update & podpora
pro KEPServerEX

Mějte vždy přístup k nejnovějším funkcím OPC serveru KEPServerEX, aktuálním bezpečnostním záplatám a technické podpoře v češtině.

Udržujte svou službu Update & podpora stále aktivní, nové verze KEPServerEX se vydávají až 4x ročně.

Co Update & podpora zahrnuje

  1. Aktualizace a upgrade – můžete si stáhnout a nainstalovat nejnovější verzi KEPServerEX.
  2. Technickou podporu – když narazíte na technický problém, zeptejte se technika, můžete položit neomezený počet dotazů, a to nejen v angličtině, ale i v češtině.
  3. Obnovení licence – v případě poruchy počítače, která znemožňuje přesun licence obvyklým postupem, vám pomůžeme s jejím obnovením na novém PC.

Jak získat službu Update & podpora

Služba Update & podpora souvisí s typem licence KEPServerEX, kterou již máte nebo hodláte zakoupit.

Roční pronájem licence (Subscription Licence) –⁠ služba Update & podpora je součástí této licence. K aktualizacím i technické podpoře máte přístup po celou dobu pronájmu a nemusíte se o dostupnost této služby nijak starat.

Jednorázový nákup licence (Perpetual Licence) –⁠ služba Update & podpora je její součástí pouze na první rok provozu. V dalších letech si Update & podporu můžete prodloužit a využívat jejích výhod dál.

Přínosy služby Update & podpora pro KEPServerEX

Bezpečnost

Aktualizace licence vždy na nejnovější verzi KEPServerEX vám poskytne vyšší odolnost vůči hrozbám a sníží zranitelnost programu.

OPC ovladače

Máte k dispozici nejnovější vlastnosti OPC ovladačů. Získáte přístupy k novým proměnným v PLC, k novým vlastnostem, nastavením, importům tagů apod.

OPC UA

Protokol OPC UA se neustále vyvíjí a zdokonaluje. Aktualizací tento vývoj pokryjete a zvýšíte zabezpečení I spolehlivost komunikace OPC UA.

Plug-in moduly

Můžete využívat nejnovější funkce a vylepšení plug-in modulů, jako je DataLogger, Advanced Tags, IoT Gateway a dalších.

Obnova SW licence po havárii PC

Pokud dojde k poškození nebo výměně HDD, síťové karty nebo motherboardu počítače/serveru, vaše licence přestane fungovat. Se zaplacenou službou Update & podpora máte nárok na obnovu licence, o kterou jste tak přišli.

Poradíme vám

Kdykoli můžete využít technickou podporu od FOXON týmu v češtině, případně od týmu PTC Kepware v angličtině. Zahrnuje oblasti, jako je instalace, migrace, konfigurace, aktualizace, správa licencí a diagnostika problémů. Navíc získáte přístup k znalostní databázi na portálu podpory PTC.

Při nákupu služby na více let ušetříte

Když službu Update & podpora objednáte na více let najednou, získáte slevu až 20 %:

  • 2 roky dopředu = 5% sleva
  • 3 roky dopředu = 10% sleva
  • 4 roky dopředu = 15% sleva
  • 5 let dopředu = 20% sleva

  • Zjednodušení administrativy

    Máte více než 2 licence programu KEPServerEX a kupovali jste je v různých obdobích? Nechte si sloučit službu Update & podpora pro více licencí do jedné objednávky. Dostanete aktualizační kódy pro své licence a k nim jen jednu fakturu. Navíc sjednotíme všem licencím období platnosti podpory do jednoho termínu.

    Jak prodloužit podporu
    pro držitele Perpetual Licence

    Při pořízení KEPServerEX v režimu Perpetual Licence je služba Update & podpora součástí vaší licence první rok od zakoupení.

    Jaké máte možnosti po uplynutí této doby?

    Pravidelně každý rok si můžete službu obnovit (dokoupit). Budete tak moct využívat jejích výhod, kdykoli bude potřeba, třeba když náhle přijdete o počítač, na kterém je licence instalovaná. Výrazně doporučujeme udržovat Update & podporu stále aktivní, protože v případě závady programu nebo vašeho počítače vám můžeme pomoci. To může výrazně zkrátit dobu výpadku systému.
    Váš KEPServerEX bude fungovat i bez aktivní služby Update & podpora. O lincenci nepřijdete, ale nemůžete využívat technickou podporu, nebudete moci upgradovat program na nejnovější verzi a do budoucna to může způsobit technické nebo bezpečnostní problémy. V krajním případě (při náhlém poškození počítače) můžete o svou licenci i přijít.
    Uplynul první rok od nákupu licence a vy jste službu neprodloužili a fungovali i bez ní. Teď ale nastal technický problém a potřebujete Update & podporu znovu obnovit (tzv. po záruce)? Je to sice dražší, než pravidelné prodlužování služby, ale možné to je. Po zaplacení znovuobnovení služby Update & podpora budete znovu moci software aktualizovat a komunikovat s technickou podporou.

    Podpora a užitečné odkazy

    Napište nám

    Napište nám

    Formulář jste odeslali úspěšně.

    Prosím vydržte, do dvou pracovních dnů
    se vám z FOXONu ozveme.